top of page

Verzendbeleid

Verzendbeleid – Charlie's

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2025

​

Bij charlie's doen wij ons uiterste best om jouw bestelling zo snel en zo vers mogelijk bij je thuis te bezorgen. Hieronder lees je alles over onze verzendwijze, levertijden en voorwaarden.

​

1. Levergebied

  • Wij bezorgen onze producten binnen Nederland

  • Voor sommige producten (bijv. diepvriesproducten of zeer kwetsbare patisserie) kan het levergebied beperkt zijn. Dit staat altijd duidelijk vermeld bij het product.

​

2. Levertijden

  • Bestellingen die vóór [tijd, bijv. 12:00 uur] op een werkdag zijn geplaatst, worden de volgende werkdag gebakken en verzonden. met uitzondering van de vrijdag, op vrijdag verzenden wij niet. 

  • helaas kunnen wij nooit garanties geven over levertijden, daar wij afhankelijk zijn van Postnl en dhl. dit betekent dat wij er altijd zorg voor dragen dat we de producten op tijd verzenden, maar geen garanties geven over levertijd.

  • Leveringen vinden plaats van dinsdag t/m zaterdag, tenzij anders vermeld.

  • Op zon- en feestdagen wordt er niet geleverd en-/of gebakken.

​

3. Verzendmethoden

  • Onze verse bakkerijproducten worden met zorg verpakt in voedselveilige verpakkingen en verzonden via PostNL of Dhl.

  • Het is belangrijk dat je de bestelling op de dag van levering in ontvangst neemt, zodat de kwaliteit gegarandeerd blijft.

​​

4. Verzendkosten

  • De verzendkosten bedragen € 6,95 per bestelling.

  • Bij bestellingen boven € 50,00 vervallen de verzendkosten.

  • Voor zakelijke klanten en grotere bestellingen kunnen aparte bezorgafspraken gemaakt worden.

​

5. Afhalen

  • Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling gratis af te halen bij onze bakkerij in Goirle (Tilburg)

  • Bij het plaatsen van je bestelling kun je kiezen voor een afhaalmoment.

​​

6. Niet thuis bij levering

  • Als je niet thuis bent, probeert de bezorger het pakket bij buren af te geven of later nogmaals te bezorgen.

  • Omdat het om verse producten gaat, kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor kwaliteit of versheid wanneer de bestelling later dan gepland wordt aangenomen.

​​

7. Klachten of schade

  • Controleer je bestelling direct bij ontvangst.

  • Is er iets mis met de levering of de kwaliteit van je producten? Neem dan binnen 24 uur contact met ons op via info@BLYF.nl of bel 013-2117169, zodat we een passende oplossing kunnen bieden.

  • ​

8. Zakelijke bestellingen

Voor zakelijke klanten (horeca, bedrijven, evenementen) bieden wij maatwerkoplossingen voor levering, frequentie en verpakkingen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

​

9. Contact

Heb je vragen over ons verzendbeleid? Neem gerust contact met ons op:

 

CHARLIE'S Bakery
Emma Goldmanweg 8

5032MN Tilburg - Nederland
info@charliesbakery.nl
013-2117169

​

​

bottom of page